Friday, January 14, 2011

uitm dihatiku..

arini aku nk bercerita psl kehidupan aku sebelum jd pegawai bomba. actly dl aku xpenah terpk akan jd seorang bomba. sejak sekolah aku cam nk jd doktor. sbb 2 aku amik aliran sains tulin. pas spm je aku dpt offer msk form 6. memandangkan ms 2 aku xdpt offer dr mn2 universiti, aku pn terima la.. ( niat bsr 2 nk msk u.. hehe) aku smbg aliran sains gak. aku dpt ikut class sains ni 3 bln jer.. pas 2 aku tkr aliran sastera.. ms 2 aku rs xleh nk g sbb bl aku tgk buku tebal2 aku goyang giler. tambahan lak ms 2 de 6 org je student melayu amik sains. yg lain india n cina. tp besala,golongan cina ni majoriti. dlm 80%. dipendekkan cite,aku dpt offer dr uitm. amik course civil engineering. aku trs brenti form 6. so, bermulala kisah aku di uitm ni..
ms kat uitm ni terlampau byk perkara berlaku yg telah merubah hidup aku. bl dikenang blk mcm2 perasaan timbul. seronok,geram,marah n mcm2 lg. ms kat itm ni gak la aku knl wife aku. tp jdh xpanjang kn.. :( pe nk wat,kt hny mampu merancang... kehidupan mst diteruskan.. pas 2 aku single blk setahun lbh. ms 2 konon2 mls nk couple lg la. nk alone ranger jer.. sedar x sedar aku berjaya abiskan study aku. walaupun extend satu sem.. ( syg nk tglkan itm).. yahooo....

No comments:

Post a Comment