Friday, January 14, 2011

settle tugasan,,

akhirnya aku berjaya melaksanakan tugasan aku arini.. tgh ari td aku sempat masak lauk sardin dan  bendi goreng dengan udang.. hehe.. sdp gak aku msk upenyer.. (msk bakul angkat sendiri) klu xcaye tny la wife aku... ( hrp2 dia sokong aku la.. hehe) skrg ni anak aku+wife aku tgh nyenyak tido.. maklumla 2 2 xsht.. hrp2 anak aku lena la mlm ni... dh la siang td asyik meragam jer.. tido pn kejap2.. erm,arini ni la plg pnt aku rs.. sbb sume keje aku wat.. sib baik sempat menyapu, bajuh baju n sidai sekali.. cuma baju yg dh kering je xsmpt nk lipat lg.. nnt laa...

4 comments:

  1. today's menu: sambal sardin + bendi goreng ngan udang... what i can say... " I LIKE.." sedap apa.... today he's very rajin... basuh baju.. siap! kemas umah...siap! sidai kain... siap! masak.... siap!! tidokan me n baby...SIAP!!!! berjaya dengan successnyer.... thanks dear... i know u can doit...penat ker??? lain kali leh mcm nie lagi ek... mmmuahh..

    ReplyDelete
  2. adoiyai... skali skala leh la.. 2 pn time org 2 xsht.. klu sht xyah la kn.. hehe

    ReplyDelete
  3. calon bapak meethali ni...bagus2..xsia-sia mimie berkenan..kahkah

    ReplyDelete