Thursday, January 13, 2011

tugasan arini..

arini aku akan jd full time house wife.. tugasan pertama td aku dh berjaya laksanakan.. sediakan sarapan.. dlm perjalanan blk td aku dh terpikir nk wat cekodok bawang jer. pas tu cecah dgn sos.. kira dh bgs sgt la idea ni.. tp bl teringatkan anak aku yg xbp sht 2, aku trs ubah idea.. aku beli je sarapan.. bijak kn.. :p seperti yang kujangka anak aku mmg xbp sht.. bdn dia panas skit... wife aku ckp mlm td dia asyik terjaga jer. pg td pn dia dh bgn kul 6.30.. aku trs amik dia n bw kat luar umah.. suka btl dia.. :) pas aku mendendangkan sebuah lagu milik ibnor riza, anak aku pn tertido kat pangkuan aku... lega aku rs.. tp yg xbestnya jiran belakang umah aku ni pulak tgh renovate umah.. bising daa.. asyik dgr bunyi penukul jer.. anak aku lak asyik tersentak2.. ish,baik aku g sarapan dl.. nnt kt smbg blk k...

No comments:

Post a Comment